"Human beings are at their best when they interact with the real world and draw lessons from the bumps and bruises they get"
Herbert A. Simon, 1994

יום שלישי, 18 בינואר 2011

הערכה מסכמת עמית מלווה

לעבדאללה

אני מאוד מעריכה אותך על ההשקעה בבניית הבלוג שלך העשיר בחומרי למידה , ההסבר שלך לחומר הלמידה שסייעו לי המון במהלך הלמודים וגם העשיר אותי בברים חדשים .

בצורה כללית הבלוג מכייל נושאים רלוונטיים , מהותיים ואיכותיים כמו עבודות במהלך הלימודים , סרטונים , טכנולוגיות תקשוב .

בסוף היה מעניין ללוויות אותך ולעקוב אחרי הבלוג שלך , ומאחלת לך ההצלחה בלימודים ובחיים .

תגובה 1:

  1. מרחבא גב' אזהאר האם עשיתם את התרגיל בקורס פסיכולוגיה התפתחותית הניסויים או ארבעת הניסויים מתוך מגוון הניסויים של פיאז'ה.אם כן את יכולה לשלוח אותו למייל שלי והוא:saedhajyahya@hotmail.com
    אני מודה לך מאוד

    השבמחק