"Human beings are at their best when they interact with the real world and draw lessons from the bumps and bruises they get"
Herbert A. Simon, 1994

יום שלישי, 18 בינואר 2011

אני והבלוג

אין חדש תחת השמש אבל הבלוג שלי תרם לי רבות להעצמת ולהגברת הביטחון האישי – מקצועי בתכנון , בדרך ההפעלה ובניהול סביבה טכנולוגית מורכבת ומתקדמת .
כמו שאמר אריסטו :
"כל מה שצריך ללמוד לעשות, לומדים תוך כדי עשייה."

מבחנתי הייתי כותבת את המידע שנבנה דרך חוויתי מהלימודים מתוך אתגר והנאה ליצור דבר מיוחד שמסייע לי במהלך הלימודים כאשר הפעיל אותי ללמידה עצמית מכוונות ופעילה .
הדבר שהיה חסר לי בבלוג הוא להשמיע יותר את הקול שלי (לא הייתי ביקורתית ) לא יודעת למה !! אולי בכלל שעולם הלימודים לתואר שני שונה מההתמחות שלי בתואר ראשון ואין לי רקע בתקשוב כל המידע קבלת אותו בתוך יצירת חוויה בעזרת הבלוג .

תודה לבלוג שלי


תגובה 1:

  1. אזהאר יקירתי
    לא סוד שאנחנו במגזר הערבי לא הוכשרנו להיות ביקורתיים ואף לא תורגלנו בלהביע. זוהי האמת המרה.
    לכן קשה לנו.

    השבמחק